Reklama

31. července 2011 v 20:38 | kaanni

Reklama je jakákoliv (ne)placená forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje. Reklama může být televizní, novinová, internetová, rozhlasová, plakátová nebo jiná.
Reklama je také známá pod moderním pojmem martekingová kampaň - tento výraz se používá, když obchodník (obecněji nabízející) využije několik komunikačních kanálů zároveň nebo jejich kombinaci. Například rozhlasová reklama může vysvětlovat televizní spot apod.
Slovo reklama vzniklo z latinského "reklamare" (znovu křičeti), což odpovídalo obchodní komunikaci v době, kdy nebyl k dispozici rozhlas, televize nebo dokonce internet. Dnešní definice reklamy, schválená Parlamentem České republiky v roce 1995, říká, že "reklamou se rozumí přesvědčovací proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií".
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Mersmerize Mersmerize | Web | 31. července 2011 v 20:48 | Reagovat

článek dobrý - jen nezapomínej dělat odstavce (větší odsazení) :) Lépe se to pak čte

2 kaanni kaanni | 7. srpna 2011 v 11:24 | Reagovat

jo díky pokusím se :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama